שיכון עובדי קבלן – כל מה שרציתם לדעת

שתפו >>>

Facebook
Twitter
LinkedIn
השכרת דירות לעובדים זרים

תחום עובדי הקבלן ועובדים זרים בישראל הינו תחום מאוד נפוץ ומוכר. אנשים רבים מועסקים באמצעות קבלנים, זאת אומרת שהם אינם מועסקים באופן ישיר אצל המעסיק אלא דרך גורם שלישי למשל דרך חברת כוח אדם. יש חברות כוח אדם המתמחות בתחומים שונים למשל חברות המתמחות בכוח אדם לענף הבניה אשר לרוב מבוססות על עובדים זרים המגיעים ממדינות אחרות או חברות המתמחות בהעסקת עובדים זרים בתחום הסיעוד ועוד. עובדים זרים הינם חלק מנוף המדינה ומהווים חלק משמעותי משוק העבודה בעיקר בנושאים של בנייה, מלונאות, סיעוד ותעשייה. ישנם תחומי עיסוק בהם שיכון עובדים הינו חלק מהותי מההסכם ומתנאי ההעסקה.

באילו מקרים יש צורך לשכן את עובדי הקבלן בדירה?

השכרת דירה לעובדים זרים הינה נפוצה בעיקר בקרב עובדים זרים בתחומי הבנייה, תעשייה, חקלאות וכדומה, תחומים בהם יש עובדים רבים אשר מגיעים ממדינות שונות בעולם כמו מסין, מולדובה, תאילנד ועוד אשר זקוקים למקום מגורים במהלך התקופה בה הם עובדים בארץ. לרוב מושכרת דירה בה מתגוררים מספר עובדים של אותו מעסיק או כאלו אשר עובדים באותו פרויקט, למשל עובדים סינים אשר עובדים במסעדה או עובדים בתחום התעשייה שעובדים במפעל מסוים, בעוד שעובדי קבלן זרים המועסקים בסיעוד לרוב אינם זקוקים לדירה שכן הם מתגוררים בבית עם האדם בו הם מטפלים, למעט מקרים בהם העובד יוצא ביום החופש שלו ואז הוא שוכר דירה  עם עובדים זרים נוספים, אך השכרת הדירה היא בחירה אישית של העובד ולא קשורה באופן ישיר לעבודתו.

מה מיוחד בדירות בהן משכנים עובדי קבלן?

דירות לעובדים בענף התעשייה/ המלונאות/ הבנייה הן לרוב דירות באזורים זולים מאוד כמו למשל בדרום תל אביב או בשכונות הקרובות למקום בו מתנהל הפרויקט בו הם עובדים, הכול כדי להימנע מנסיעות ובזבוז זמן מיותרים. לרוב מי שיטפל בתחום של השכרת הדירה עבור העובדים הוא המעסיק, אשר כמובן יחפש את הנכס הזול ביותר שיתאים לצרכים של העובדים אך יעמוד בתקנות של משרד העבודה ויהיה כמה שיותר קרוב לאתר העבודה

למה כדאי לעבוד עם חברה לניהול נכסים?

חברה המתמחה באיתור דירות המתאימות להשכרה לעובדי קבלן ועובדים זרים בכל הארץ, אשר מכירה את השוק ואת הנכסים, את האזורים המתאימים, חברה שלעיתים מנהלת בעצמה נכסים כאלו, אשר יכולה לסייע למצוא את הדירה הטובה והמתאימה ביותר ולהוריד מהמעסיקים והעובדים עול משמעותי שיכול להיות מאוד מעיק. אם אתם בעלי נכס אשר זקוקים לחברה שתנהל לכם את הנכס או שאתם מחפשים נכס עבור העובדים הזרים שלכם, חומי ניהול נכסים יתנו לכם את המענה הטוב והמקצועי ביותר, ינהלו באופן שוטף את כל מה שקשור לתחזוקה, טיפול בחשבונות ומתן מענה שוטף לכל צורך שמתעורר בהקשר של הנכס.

התקשרו עוד היום לחומי ניהול נכסים למציאת הנכס המתאים לכם ביותר.

קראו כאן על השירותים
שלנו בהרחבה:

living book

more 4 you

עוד יעניין אתכם

ביטוח בריאות לעובדים זרים

ביטוח בריאות לעובדים זרים – מתי ואיפה כדאי לרכוש?

שירותי קרקע לעובדים זרים

שירותי קרקע שנחוצים לעובדים זרים – מה מגיע להם על פי חוק?

מגורים לעובדים זרים

מגורים לעובדים זרים – סטנדרט מגורים למומחים ולענף התעשייה

המלצת השבוע! חברת ניהול מגורים

המלצת השבוע! מבנה ארגוני מומלץ לתאגיד חדש

פתיחת חשבון בנק לעובד זר

פתיחת חשבון בנק לעובד זר – איך זה מתנהל?

השמת עובדים זרים

השמת עובדים זרים – מה זה אומר?

קבוצת חומי ניהול נכסים ויזמות

ראש שקט לארגונים המעסיקים עובדים זרים

Contact Us

כתבו לנו בכל נושא, שאלה או עצה >