גיוס עובדים זרים: למה כדאי להיעזר בחברה מקצועית?

שתפו >>>

Facebook
Twitter
LinkedIn
  • בשוק העבודה הישראלי של היום, קיימת דרישה הולכת וגוברת לעובדים זרים. הסיבה לכך היא המחסור החריף בעובדים במגוון ענפים, כגון בנייה, חקלאות, סיעוד ועוד. גיוס עובדים זרים באופן עצמאי על ידי מעסיקים יכול להיות תהליך מורכב, ארוך ויקר, וחשוב להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה בתחום על מנת להבטיח תהליך מוצלח.

למה חשוב לבחור חברה מקצועית לגיוס עובדים זרים?

  • התאמה מדויקת של עובדים לצרכים: חברה מקצועית תבצע ניתוח מעמיק של צרכי המעסיק, תבחר את חברת כוח האדם במדינת המקור, ותגדיר באופן מדויק את הפרופיל הנדרש של העובד. בהתבסס על ניתוח זה, תבצע החברה חיפוש נרחב אחר מועמדים מתאימים במדינות המקור השונות, ותבחר את המועמדים המוכשרים והמתאימים ביותר לצרכים הספציפיים של המעסיק.

  • בקרה על תהליכי גיוס: חברה מקצועית תפקח על כלל תהליכי הגיוס במדינת המקור, החל מאיתור מועמדים ועד להגעתם לישראל. במסגרת זו, תבצע החברה בדיקות רקע מעמיקות, תוודא את עמידתם של המועמדים בתנאי הסף הנדרשים, ותבטיח תהליך גיוס הוגן ושוויוני.

  • טיפול בבירוקרטיה: גיוס עובדים זרים כרוך בלא מעט בירוקרטיה, הן בישראל והן במדינת המקור. חברה מקצועית תטפל בכל ההיבטים הבירוקרטיים של התהליך במדינת המקור, אישורים רפואיים, העדר עבר פלילי ועוד. דבר זה יחסוך זמן יקר וכסף רב למעסיק.

  •  ניהול מעורבות הלקוח: חברה מקצועית תדאג לשמור על קשר קבוע עם המעסיק לאורך כל תהליך הגיוס. במסגרת זו, תעדכן החברה את המעסיק באופן שוטף בהתקדמות התהליך, ותאפשר לו להיות מעורב בכל ההחלטות החשובות.

  • שביעות רצון מובטחת: חברה מקצועית תשים דגש על שביעות רצונו של המעסיק לאורך כל התהליך. החברה תבחר עבורו את העובדים המתאימים ביותר, תטפל בכל הבירוקרטיה הנדרשת, ותבטיח תהליך גיוס יעיל ומהיר.

לסיכום, גיוס עובדים זרים באמצעות חברה מקצועית ומנוסה הוא הפתרון הטוב ביותר עבור מעסיקים שמעוניינים לחסוך זמן, כסף וטרחה. חברה מקצועית תבטיח תהליך גיוס מוצלח, תוך התאמה מדויקת של העובדים לצרכים הספציפיים של המעסיק ותוך שמירה על שביעות רצונו. הבחירה בחברה מקצועית מעניקה למעסיקים שקט נפשי וביטחון שהעובדים הזרים שנבחרו הם המתאימים והכשירים ביותר לתפקידם.

נכתב ע"י עידן פרקש ומירב הרמתי מנכל"ית חברת השמה מירב היתרונות

https://www.mrv-yit.com

עידן פרקש – מנכ"ל קבוצת HUMI GROUP המונה 4 חברות, מומחה לניהול עסקים, שיווק ומימון, בוגר הכשרת דירקטורים, תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומכללה לפיקוד טקטי בצה”ל.

קראו גם על: מגורים לעובדים זרים | שיכון עובדים

קראו כאן על השירותים
שלנו בהרחבה:

living book

more 4 you

עוד יעניין אתכם

פתרון למצוקת כוח האדם- 5,000 עובדים זרים יגיעו לענף השיפוצים!

תוגדל מכסת העובדים הזרים בעוד 14,300!

המדריך לגיוס עובדים זרים – כל מה שאתם צריכים לדעת!

התרת העסקת עובדי בניין זרים בעבודות תשתיות ושיפוצים: פתרון למשבר בענף הבניין!

עובדים זרים לתעשייה

עובדים זרים לתעשייה – כל הסידורים הדרושים להעסקה חוקית

עובדים זרים למסעדנות

עובדים זרים למסעדנות – אלו זכויות יש להם ומה חשוב לשאול בראיון העבודה?

עובדים זרים לניקיון

עובדים זרים לניקיון – איך בוחרים נכון את העובדים ומה מגיע להם על פי חוק?

המלצת השבוע של Living בשיתוף עו"ד רביב סיון: אשרות עבודה לעובדים זרים בישראל

Contact Us

כתבו לנו בכל נושא, שאלה או עצה >