מהי קבוצת חומי HUMI GROUP?

שתפו >>>

Facebook
Twitter
LinkedIn
מהי חומי ניהול נכסים

קבוצת חומי HUMI GROUP היא חברה מובילה בתחום הניהול הנכסים, המתמחה בשירותי ניהול נכסים מלאים. החברה מציעה שירותים מגוונים שכוללים השכרת דירות, השקעה בנדל"ן, גיוס מתווכים ועוד.

אודות קבוצת חומי HUMI GROUP

קבוצת חומי HUMI GROUP היא חברה שמתמחה בתחום של ניהול נכסים ממוחשב, מתקדם ומדויק. בעזרת מערכת טכנולוגית מתקדמת, אנו מסייעים ללקוחותינו לנהל את נכסיהם בצורה הטובה ביותר, מהווה להם שותף אמין במהלך התהליך כולו.

שירותי ניהול נכסים מלאים בקבוצת חומי HUMI GROUP

אנחנו בקבוצת חומי HUMI GROUP מציעים מגוון שירותים הנכסים בשם הלקוחות שלנו. מתחילים בהשכרת דירות, דרך השקעה בנדל"ן ועד לניהול היומיום של הנכס. המשמעות היא שאנחנו מטפלים בכל הנושאים שקשורים לניהול הנכס, כולל שירותי השכרה, שירותי ניהול ואחזקת נכסים, גיוס מתווכים, ועוד.

היתרונות של קבוצת חומי HUMI GROUP

חברתנו מתמקדת בלקוחותינו ובנכסיהם. אנו מאמינים בשירות הלקוחות הטוב ביותר, ולכן מספקים שירות מלא ואישי, מהתכנון ועד לביצוע. נכונותנו להקשיב ללקוחותינו, להבין את הצרכים שלהם ולספק להם את הפתרונות המדויקים להם הופכת אותנו לבחירה הנכונה בניהול נכסים.

סיכום והסקה

בסך הכול, קבוצת חומי HUMI GROUP היא חברה מובילה בתחום הניהול הנכסים, המציעה שירותים מגוונים שנותנים מענה לכל הצרכים של לקוחותינו. בעזרת מערכת טכנולוגית מתקדמת ושירות לקוחות מעולה, אנו מציעים ללקוחותינו את הפתרון המלא לניהול הנכסים שלהם.

הטכנולוגיה בקבוצת חומי HUMI GROUP

קבוצת חומי HUMI GROUP מתאפיינת בהשקפת עולם טכנולוגית. אנו מבינים את החשיבות של האינטגרציה בין הניהול הפיזי של הנכסים לבין הניהול הדיגיטלי. באמצעות מערכת מחשבים מתקדמת, אנו מסוגלים לנהל את הנכסים של הלקוחות שלנו בצורה ממוחשבת, יעילה ומדויקת.

שירות הלקוחות של קבוצת חומי HUMI GROUP

לחברתנו יש מחלקת שירות לקוחות מרשימה, המורכבת מאנשים מיומנים ומקצועיים. אנו מאמינים ששירות לקוחות מעולה הוא מרכיב מרכזי בהצלחתנו, ולכן אנו משקיעים הרבה מאמץ בתחום זה. אנו מאמינים שהשירות שאנו מספקים ללקוחותינו הוא חשוב באותה מידה כמו השירותים שאנו מספקים לנכסים שלהם.

מערכת השותפים של קבוצת חומי HUMI GROUP

לקבוצת חומי HUMI GROUP יש שותפויות מרשימות עם חברות מובילות בתחום הנדל"ן. אנו עובדים בשותפות אלו במטרה להביא ללקוחותינו את השירותים הטובים ביותר בתחום. בנוסף, אנו ממשיכים לחפש שותפויות חדשות שיכולות לעזור לנו להרחיב את השירותים שאנו מציעים.

המערך הארגוני של קבוצת חומי HUMI GROUP

בקבוצת חומי HUMI GROUP אנו גאים במערך הארגוני שלנו. המערך שלנו מאורגן, ממוקד ומתפקד באופן הכי טוב על מנת לספק שירות מצוין ללקוחותינו. אנו מאמינים שהמערך הארגוני שלנו הוא אחת הסיבות להצלחה שלנו.

סיכום ומסקנה

קבוצת חומי HUMI GROUP היא חברה מצוינת לניהול נכסים. אנו מאמינים בשילוב של שירות לקוחות מעולה, טכנולוגיה מתקדמת ומערך ארגוני מצוין כדי לספק שירות הכי טוב שאפשר. אנו מקווים שתמצאו את השירותים שלנו מתאימים לצרכים שלכם.

שאלות ותשובות

קבוצת חומי HUMI GROUP היא חברה לניהול נכסים, המתמחה בשירותים רחבים של ניהול נכסים, החל מניהול פנימי, דרך השכרה ועד קנייה. החברה מפעילה שלושה משרדים בתל אביב: בשכונת התקווה, שכונת שפירא ואזור התחנה המרכזית.

היתרון המרכזי שלנו הוא מענה כולל לכל צורכי הנכס שלך. מקנייה והשכרה, דרך ניהול ועד לשירותי אחזקה, כל השירותים מתחת לקורת גג אחת. בנוסף, הצוות שלנו מצטיין במקצועיות והכשרה מעולה, מה שמבטיח שהנכס שלך מטופל בדרך הטובה ביותר.

אנחנו מאמינים שדייר מרוצה הוא מפתח להצלחה. לכן, אנו משקיעים המון מאמצים בשביעות רצון הדיירים, דבר שמבטיח שרובם ממשיך את החוזה. כחלק משירותינו, אנו מטפלים בכל התהליכים הבירוקרטיים הכוללים עבודה מול העירייה, חברת החשמל, מים ועוד.

כן, אנו מספקים שירותים כלכליים. מכיוון שאנו מבינים את החשיבות של הבנה מלאה של התנהלות הכלכלית של הנכס שלך, אנו מספקים דוחות כלכליים מפורטים שמסייעים לך להבין כיצד הנכס שלך מתנהל.

more 4 you

עוד יעניין אתכם

ביטוח בריאות לעובדים זרים

ביטוח בריאות לעובדים זרים – מתי ואיפה כדאי לרכוש?

שירותי קרקע לעובדים זרים

שירותי קרקע שנחוצים לעובדים זרים – מה מגיע להם על פי חוק?

מגורים לעובדים זרים

מגורים לעובדים זרים – סטנדרט מגורים למומחים ולענף התעשייה

המלצת השבוע! חברת ניהול מגורים

המלצת השבוע! מבנה ארגוני מומלץ לתאגיד חדש

פתיחת חשבון בנק לעובד זר

פתיחת חשבון בנק לעובד זר – איך זה מתנהל?

השמת עובדים זרים

השמת עובדים זרים – מה זה אומר?

קבוצת חומי ניהול נכסים ויזמות

ראש שקט לארגונים המעסיקים עובדים זרים

Contact Us

כתבו לנו בכל נושא, שאלה או עצה >