קבוצת חומי HUMI GROUP: שירותי אחזקה ברמה הגבוהה ביותר

שתפו >>>

Facebook
Twitter
LinkedIn
שירותי אחזקה
היסטוריה של קבוצת חומי HUMI GROUP
ייסוד החברה והמטרה שלה

החברה קבוצת חומי HUMI GROUP ויזמות בע"מ הוקמה בשנת 2007 על ידי מאיר שדה, בעל ניסיון רב בניהול נכסים ונדל"ן. מתחילתה, החברה הקטנה שישבה במשרד בגודל של 57 מטר בתחנה המרכזית בתל אביב, הטביעה את חותמה בעולם ניהול הנכסים.

קבוצת חומי HUMI GROUP - הסיפור מאחורי המותג

קבוצת חומי HUMI GROUP ויזמות, שהוקמה בשנת 2007 על ידי מאיר שדה, הוא מותג שהצליח להתמקד באזור של ניהול נכסים ולהפוך אותו לסיפור הצלחה מרשים. החברה, שהתחילה את דרכה במשרד קטן של 57 מ"ר, הצליחה להתפתח ולהתרחב במהלך השנים, והפכה לאחת המובילות בתחום ניהול הנכסים בישראל.

החברה מתמחה במתן פתרונות שיכון והלנת עובדים זרים לפי תקנות מגורים הולמים בענף הבניה, ומנהלת כיום כ-700 דירות בפריסה ארצית. כמו כן, החברה מציעה שירותים לבעלי נכסים פרטיים, כולל נכסי נופש ושיכון עובדי קבלן, ומספקת שירותי תחזוקה ברמה הגבוהה ביותר.

קבוצת חומי HUMI GROUP מתגאה במומחיות שהצטברה במהלך כ-20 שנה של פעילות בתחום, וביכולתה להציע ללקוחותיה מגוון שירותים תוך עמידה בתקנות המחמירות ביותר של בטיחות ותנאי מגורים.

שירותים של קבוצת חומי HUMI GROUP

פתרונות שיכון והלנת עובדים זרים

קבוצת חומי HUMI GROUP מציעה פתרונות שיכון והלנת עובדים זרים לפי תקנות מגורים הולמים בענף הבניה בפריסה ארצית. השירות מביא לפיתרון לחסך בשוק ומאפשר לחברות בניה,מלונאות והייטק להספיק את צרכי העובדים הזרים שלהן.

ניהול נכסים פרטיים

קבוצת חומי HUMI GROUP מציעה גם שירותים לבעלי נכסים פרטיים. החברה מנהלת נכסים מגוונים, כולל דירות, נכסי נופש, ושיכון לעובדי קבלן.

שירותי תחזוקה

קבוצת חומי HUMI GROUP מספקת שירותי תחזוקה ברמה הגבוהה ביותר. השירות כולל תחזוקה מתמדת של הנכס, תיקונים שוטפים וטיפול בתקלות.

מה הופך את קבוצת חומי HUMI GROUP למובילה בתחום

ניסיון ומומחיות

החברה מתגאה בניסיון של כ-20 שנה בענף, ובמהלך השנים הצליחה להצטבר במומחיות רבה.

חדשנות ומותג פרטי

קבוצת חומי HUMI GROUP ניהול נכסים היא מובילה בתחומה, עם מותג פרטי שנבנה במהלך השנים.

דירות שמנוהלות באופן שונה

אחת המאפיינים המיוחדים של קבוצת חומי HUMI GROUP היא ניהול הדירות באופן שונה מאוד ממה שמכירים בישראל. החברה משקיעה בשיפוץ הדירות, ומנהלת אותן באופן מקצועי ויסודי, מהשיווק ועד האחזקה וניהול מבנים.

סיכום

קבוצת חומי HUMI GROUP, שהוקמה על ידי מאיר שדה, היא חברה עם ניסיון של 20 שנה בניהול נכסים. היא מציעה מגוון שירותים, כולל פתרונות שיכון והלנת עובדים זרים, ניהול נכסים פרטיים ושירותי תחזוקה ברמה הגבוהה ביותר. החברה מתמחה בניהול דירות באופן שונה וחדשני, ומתמקדת בשיפוץ הדירות, שיווקן ואחזקתן. בכך, היא מאפשרת לבעלי הנכסים למקסם את הרווחים מהנכסים שלהם, ולעובדים הזרים להינות מתנאי מגורים נוחים ובטוחים.

שאלות ותשובות

מהם השירותים שקבוצת חומי HUMI GROUP מציעה? קבוצת חומי HUMI GROUP מציעה מגוון שירותים, כולל פתרונות שיכון והלנת עובדים זרים, ניהול נכסים פרטיים ושירותי תחזוקה.

מאיר שדה הוא מייסד קבוצת חומי HUMI GROUP, ומנכ"ל החברה.

קבוצת חומי HUMI GROUP מתמחה בניהול נכסים מגוונים, כולל דירות, דירות נופש בתל אביב יפו, ושיכון לעובדי קבלן.

more 4 you

עוד יעניין אתכם

ביטוח בריאות לעובדים זרים

ביטוח בריאות לעובדים זרים – מתי ואיפה כדאי לרכוש?

שירותי קרקע לעובדים זרים

שירותי קרקע שנחוצים לעובדים זרים – מה מגיע להם על פי חוק?

מגורים לעובדים זרים

מגורים לעובדים זרים – סטנדרט מגורים למומחים ולענף התעשייה

המלצת השבוע! חברת ניהול מגורים

המלצת השבוע! מבנה ארגוני מומלץ לתאגיד חדש

פתיחת חשבון בנק לעובד זר

פתיחת חשבון בנק לעובד זר – איך זה מתנהל?

השמת עובדים זרים

השמת עובדים זרים – מה זה אומר?

קבוצת חומי ניהול נכסים ויזמות

ראש שקט לארגונים המעסיקים עובדים זרים

Contact Us

כתבו לנו בכל נושא, שאלה או עצה >