מגורים לעובדים זרים – הפתרון המנצח לעובד שלכם

שתפו >>>

Facebook
Twitter
LinkedIn
מגורים לעובדים זרים

כיום בישראל מתגוררים עשרות אלפי עובדים זרים אשר הגיעו לישראל לביצוע עבודות שונות. משרד העבודה ומשטרת ההגירה מסדירים מגוון רחב של חוקים ותקנות בהן יש לעמוד בכל הקשור לפתרון מגורים לעובדים זרים. חומי ניהול נכסים ויזמות מתמחה במגורים לעובדים זרים, בעלת ניסיון של כ-20 שנה בתחום ומנהלים מעל ל-700 דירות המאכלסות יותר מ- 5000 עובדים ואורחים.

מגורים הולמים לעובד זר בישראל: מה חשוב לדעת

מדינת ישראל רואה חשיבות רבה במתן מגורים הולמים לעובד זר. למעשה למגורים הולמים אלו זכאי כל עובד זר המועסק בישראל. אנו למדים כי מעסיק של עובד זר מחויב לספק לעובד שלו מגורים הולמים כמצוין בחוק. כמו כן, מעסיק אשר אינו יספק לעובד זר מגורים הולמים צפוי לקנסות וחשוף להיבטים משפטיים רבים מאחר ומדובר בעבירה פלילית. יחד עם זאת, המעסיק רשאי לנכות משכר העובד החזר הוצאות עבור מגורים בהתאם לתקרה שנקבעה מראש.

בהתאם לסעיף 1ה לחוק עובדים זרים יש לדאוג למגורים הולמים לעובד הזר לכל משך תקופת העסקתו ועד כ-שבוע לאחר סיום העסקתו.

הקשר הישיר בין פרודוקטיביות לבין מגורים הולמים

אנשים רבים חושבים שמדובר אך ורק לעבוד ״לפי החוק״, אך לא כך אנחנו רואים את הדברים. אנחנו מאמינים שמגורים הולמים יכולים לשדרג בצורה משמעותית את התפוקה של העובדים הזרים. אין זה משנה הסיבה בגינה העובדים הזרים הגיעו לארץ ובאיזה עבודה הם עובדים. מחקרים רבים קושרים בין המגורים של העובד וסביבת העבודה שלו לבין היעילות שלו בעבודה. אנו בחומי ניהול נכסים ויזמות מבינים את החשיבות ופועלים ללא לאות על מנת להנגיש את מרכזי המגורים הטובים ביותר עבור העובדים הזרים שלכם.

דירות לעובדים זרים – החשיבות בקרבה אל מקום העבודה

מציאת דירות לעובדים זרים איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים. כחלק מן האתגרים אנחנו רואים את הצורך במציאת מדירת מגורים הקרובה אל מקום העבודה – כך יוכלו העובדים ליהנות ממתחמי מגורים מפנקים ומותאמים אישית עבורם לצד היכולת להגיע לעבודה במרחק הליכה. אנחנו בחומי ניהול נכסים ויזמות מתמחים באיתור דירות לעובדים זרים ועושים הכל על מנת להתאים עבורם את הפתרון הטוב ביותר.

ניהול מגורים לעובדים זרים תחת מטריה אחת

ניהול מגורים לעובדים זרים דורש מיומנות, מקצועיות הבנה עם לשון החוק ועם עולם הנדלן כאחד. בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של חומי ניהול נכסים ויזמות נותנים לכם את האפשרות לקבל מעטפת מלאה בכל הקשור לפתרון מגורים לעובדים זרים. כחלק מן הפתרונות שאנחנו נותנים עבורכם ניתן לראות:

  • אכלוס מהיר ויעיל – אנו מאמינים שהזמן הוא הדבר החשוב ביותר, חומי ניהול נכסים ויזמות פועלים לשם התאמת דירות לעובדים שלכם בתוך זמן קצר, בהתאם לתקציב ובהתאם לדרישות כך שאתם יכולים להיות רגועים.
  • אכלוס מהיר ויעיל – אנו בהתאם לתקנות משרד העבודה – פתרון מגורים לעובדים זרים צריך להיות בהתאם לתקנות משרד העבודה.
  • ניהול מלא ואחזקה של המבנים – אתם יכולים להיות רגועים מאחר ואנחנו נותנים לכם מעטפת מלאה בכל הקשור לניהול המלא של המבנה ולתקשורת אל מול הדיירים. בין השירותים שאנחנו נותנים כחלק מאחזקת המבנה ניתן לראות: ניהול דירה, ניהול חוזים, הובלת ציוד, התאמות מבניות של הנכס, התקנת מערכות חימום מים, תשלום חשבונות ושכירויות, אחזקה ומענה לקריאות תוך מינימום זמן, ניקיון, שירותי הנדימן, עבודה אל מול ספקי תקשורת ואינטרנט, הסעות, ויזות עבודה וכיו״ב בהתאם לדרישות.

חומי ניהול נכסים ויזמות עובדים ימים כלילות על מנת להנגיש עבורכם ועבור העובדים שלכם את פתרונות המגורים הטובים ביותר. אנו מספקים מעטפת מגורים מלאה תוך כדי התחשבות בפרטים הקטנים ביותר ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מגורים אלו מתאימים לעובדים זרים במגוון רחב של סקטורים וגם עבור אנשים פרטיים הנמצאים בתהליכי רילוקיישן על מנת לאפשר להם כניסה חלקה תוך כדי שיש גוף מקצועי ומיומן שנמצא עבורם ומנהל את כל התהליכים עד הפרט האחרון.

בוחרים נכון – בוחרים חומי ניהול נכסים ויזמות.

קראו כאן על השירותים
שלנו בהרחבה:

living book

more 4 you

עוד יעניין אתכם

ביטוח בריאות לעובדים זרים

ביטוח בריאות לעובדים זרים – מתי ואיפה כדאי לרכוש?

שירותי קרקע לעובדים זרים

שירותי קרקע שנחוצים לעובדים זרים – מה מגיע להם על פי חוק?

מגורים לעובדים זרים

מגורים לעובדים זרים – סטנדרט מגורים למומחים ולענף התעשייה

המלצת השבוע! חברת ניהול מגורים

המלצת השבוע! מבנה ארגוני מומלץ לתאגיד חדש

פתיחת חשבון בנק לעובד זר

פתיחת חשבון בנק לעובד זר – איך זה מתנהל?

השמת עובדים זרים

השמת עובדים זרים – מה זה אומר?

קבוצת חומי ניהול נכסים ויזמות

ראש שקט לארגונים המעסיקים עובדים זרים

Contact Us

כתבו לנו בכל נושא, שאלה או עצה >