שיכון עובדי קבלן – מה זה אומר?

שתפו >>>

Facebook
Twitter
LinkedIn
שיכון עובדי קבלן

שיכון עובדי קבלן הוא מונח שמתייחס לשירות המספק פתרונות מגורים לעובדים זרים בתחומים שונים בישראל. המונח מתייחס לשכירת דירות מרוהטות ומאובזרות לעובדים שמגיעים מחו"ל על מנת לעבוד בתעשיות כמו הבניה, המלונאות, התעשייה וההיי-טק.

HUMI Living מספקת לעובדים את האפשרות להתגורר בדירות מסודרות ומרוהטות, מבלי להתעסק בתהליכי חיפוש מקום מתאים למגורים או ברכישת רהיטים וציוד לבית. זהו פתרון נוח ומהיר שמציע לעובדים הגיעו לישראל לתקופה זמנית לעבודה להתיישב באופן נוח ולהתרכז בעבודתם במקום שלאחריהם.

יתרונות שיכון עובדי קבלן דרך Humi Living

Humi Living מציעה לעובדים הגיעו מחו"ל מספר יתרונות משמעותיים. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים:

נוחות ונגישות

Humi Living מציע דירות שנמצאות במיקומים מרכזיים ונגישים בתל אביב. זה מאפשר לעובדים להתנהל בצורה נוחה ולגשת בקלות למקומות העבודה, לתחבורה הציבורית, לחנויות, למסעדות ולאזורי הבילוי בעיר.

כלול ומאובזר

דירות השיכון לעובדי הקבלן מוכנות למגורים, מרוהטות ומאובזרות בכל הנדרש לחיי היומיום. הן כוללות רהיטים, מיטות, ארונות, מטבחון עם ציוד, מכונת כביסה, מזגנים וכל מה שנדרש לחיי המגורים הנורמליים. כך, העובדים יכולים להתרכז בעבודה ולהתחיל להתארגן במהירות ובנוחות.

תמיכה ושירות

מומחי Humi Living יספקו תמיכה מלאה ושירות מקצועי למשך כל תקופת המגורים. הם יעזרו בכל שאלה, בעיה או דרישה שתתעורר במהלך השהות בדירה. התמיכה כוללת תחזוקה ותיקון טכני, תמיכה בתהליך התיישבות, עזרה בטיפול בנושאים משפטיים ולוגיסטיקה, וכל שאלה או בעיה אחרת שעשויה להתעורר.

שקט נפשי

על ידי Humi Living, התאגידים יכולים ליהנות משקט נפשי מוחלט. הם יכולים להיות בטוחים שיש להם מקום מוכן ונוח למגורים עבור העובדים שלהם, ושיש להם תמיכה מקצועית לאורך כל הדרך. זה מאפשר להם להתרכז בעבודה שלהם ולא להתעסק כל היום במגורים.

קבוצת חומי

אחת החברות המובילות בתחום השכרת דירות לעובדים זרים בתל אביב היא קבוצת חומי. החברה פועלת בתחום ניהול נכסים ויזמות, ומספקת פתרונות מגורים מקיפים לעובדים זרים בענפים השונים במשק, כולל בנייה, מלונאות, תעשייה, התשתיות והייטק. החברה עוסקת בניהול ואחזקת נכסים מניבים בתל אביב ומציעה שירות מקצועי ומותאם לצרכים של העובדים והמעסיקים.

השירותים של קבוצת חומי

השירותים של קבוצת חומי כוללים שיכון עובדי קבלן בתל אביב, תיווך בשכונת התקווה, רילוקיישן לישראל ודירות נופש. החברה מתמחה במציאת דירות מתאימות לצרכים המיוחדים של עובדים זרים בתל אביב, כמו גם בניהול ואחזקת הנכסים למען העובדים והמעסיקים. בנוסף, חומי מציעה שירותים רחבים נוספים כגון תיווך בדרום תל אביב והשכרת דירות נופש בתל אביב יפו

החברה מתעסקת בניהול שוטף, תפעול ואחזקת נכסים על מנת לספק ללקוחותיה שקט מוחלט בכל התהליך הנדל"ן. היא מספקת שירותים מקצועיים ומותאמים אישית לכל לקוח ותכנן היטב על מנת להבטיח את ההצלחה של כל עסקה נדל"ן. המטרה העיקרית של קבוצת חומי היא להציע ללקוחותיה את הביטחון והשקט המוחלט בכל עסקה נדל"ן, תוך דאגה לצרכיהם הייחודיים.

היתרון המרכזי

היתרון המרכזי של קבוצת חומי הוא שהיא מספקת שירותים מקיפים ומותאמים אישית לכל לקוח. החברה מציעה פתרונות מגורים עבור חברות ותאגידים בכל מקום ובכל תקופת זמן. באמצעות ניהול מקצועי ויזמות יעילה, החברה מצליחה להתאים את הדירות לפי דרישות הלקוחות. לכל עובד יש את הצרכים והדרישות המיוחדות שלו, וקבוצת חומי יודעת להתאים את הנכסים לפי הצרכים האישיים של כל לקוח.

רילוקיישן לישראל

קבוצת חומי מתמחה גם בתחום הרילוקיישן לישראל, המסייע לחברות לשייך ולשלב את עובדיהן בישראל בצורה יעילה ומקצועית. החברה מבצעת גם עבודות שימור לקוחות וספקים, שמבטיחות שהלקוחות ימשיכו לקבל את השירותים באיכות גבוהה ולהיות מרוצים מהנכסים שהם שוכרים.

קבוצת חומיקבוצת חומי היא קבוצת חברות המתמחה בניהול נכסים ויזמות, ומספקת שירותים מקיפים ומותאמים אישית לעובדים זרים בישראל. החברה מציעה שירותי תיווך בשכונת התקווה, רילוקיישן לישראל, שיכון עובדים והשכרת דירות נופש בתל אביב יפו. היא מתעסקת בניהול ואחזקת נכסים מניבים ומספקת שקט ונוחות לדיירים.

קראו כאן על השירותים
שלנו בהרחבה:

living book

more 4 you

עוד יעניין אתכם

ביטוח בריאות לעובדים זרים

ביטוח בריאות לעובדים זרים – מתי ואיפה כדאי לרכוש?

שירותי קרקע לעובדים זרים

שירותי קרקע שנחוצים לעובדים זרים – מה מגיע להם על פי חוק?

מגורים לעובדים זרים

מגורים לעובדים זרים – סטנדרט מגורים למומחים ולענף התעשייה

המלצת השבוע! חברת ניהול מגורים

המלצת השבוע! מבנה ארגוני מומלץ לתאגיד חדש

פתיחת חשבון בנק לעובד זר

פתיחת חשבון בנק לעובד זר – איך זה מתנהל?

השמת עובדים זרים

השמת עובדים זרים – מה זה אומר?

קבוצת חומי ניהול נכסים ויזמות

ראש שקט לארגונים המעסיקים עובדים זרים

Contact Us

כתבו לנו בכל נושא, שאלה או עצה >